Miks ma alustasin bloggimist?

Posted: 11. märts 2007 in Uncategorized

Arvan, et sellega on vast kõige parem alustada. Vaatan, et varsti on igal inimesel oma blog – alustades tavalisetest inimestest lõpetades tuntud poliitikutega. Ega ma alguses selle pooldaja küll polnud, isegi siis mitte kui kõik seda tegema hakkasid. Olen üldse inimene, kes ei järgi kõiges teisi. Miks ma peaksin? Ei pea midagi tegema,sest igal pool ju tehakse niiiiiiiiii…..see on minu meelest alati kõige haigem vabandus olnud. Aga see selleks. Mis mind ajendas lõpuks ikkagi seda tegema, oli võimalus oma vaateid ja mõtteid avaldada. Ei, ma ei hakka pidama seda päeviku vormis – täna-käisin-tegin-olin-homme-jälle-lähen. Seda teevad nii paljud ja isiklik elu jääb alati minu jaoks isiklikuks. Ma ei suudaks kirjutada seda kõike siia, et kõik seda lugeda saaksid. Ju ma siis ei ole nii avatud inimene ja ma ei tahagi seda olla. Kunagi pole kasulik mängida täiesti lahtiste kaartidega, alati peab olema üllatusmoment. Kokkuvõtlikult võiks öelda, et alustasin bloggimist, et erinevate teemade kohta oma sõna sekka öelda ja ma loodan, et mul ikka jätkub viitsimist sellega tegeleda, sest nii mõnigi kord on juhtunud, et lihtsalt tuleb asju vahele ja aega ei jätku.
Lisa kommentaar

