Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire….

Posted: 14. apr. 2007 in Uncategorized

Ehk siis seekord motondusest. Mulle on alati mootorrattad meeldinud, miks seda ma ei tea isegi. Kellelt ma sellise huvi pärinud olen? Ma ei tea, kellelt ma selle kire mootorrrataste vastu olen pärinud – isa on südames-muusik-aga-ametilt-edukas-juht, pole kunagi ilmnenud tema eriline huvi motonduse vastu. Ema on aga korralik-tõsimeelne-tubli-arst, kellele rattaga sõitmine küll meeldib, kuid mootorratastest käib ta kauge kaarega mööda.
Miks see soov eriti viimasel ajal nii esile on kerkinud? Eks põhjus peitu ikka selles, et lugesin Sonny Bargeri elust ja Hell’s Angels mootorrattaklubi ajaloost. See raamat( Hell’s Angel. Sonny Barger ja Põrguinglite Mootorrattaklubi ajalugu) oli väga huvitav. Tegemist oli siis ühe tuntuima Põrguingli Sonny Bargeri autobiograafiaga. Kuid samas andis see raamat väga hästi edasi Põrguinglite Mootorrattaklubi olemuse, mille võiks lühidalt kokku võtta sõnadega – üks kõigi ja kõik ühe eest.
Teiseks põhjuseks on komöödiafilm “Wild Hogs” John Travolta, Tim Alleni, Martin Lawrence’i ja William H. Macy’iga peaosades. See on lugu neljast mehest, kes pole enam oma eluga rahul, otsivad vaheldust ja väljapääsu rutiinist. Lahenduseks nende muredele saab mootorrattamatk, kus mehed panevad proovile oma julguse, au ja sõpruse. Jällegi üks hea film.
Pärast seda leidsin minagi, et tahaks jällegi tunda seda vabadust, mida annab mulle ratas, teel olek……see on minu narkootikum………….
Tegelikult tekib selline tahtmine mul igal kevadel ja suvel, kuid sel aastal kohe eriti. Ma ei mõtle siin loomulikult kellegi selja taga kaassõitjana sõitmist, seda ma olen teinud ja see on loomulikult võimas, aga see pole see. Ma tahan ise sõita. Noh loomulikult siinkohal takistaks mind see, et mul pole lube, aga küll need siis jõuaks ka teha.
Aga noh, kui nüüd reaalsusesse tagasi tulla, siis tõenäosus, et mul saab olema päris minu oma Harley Davidson on 1% 100-st. Kuid nagu öeldakse: lootus on viimane, mis sureb ja tundub, et oma “narkootikumist” ma loobuda ei saa 😉
Lisa kommentaar

