Tahan elada…..

Posted: 24. apr. 2007 in Uncategorized

Tahan elada, vabaks kiskuda,
armust joobuda, valust karjuda!
Tahan elada, vabaks kiskuda,
aga ma ei saa, olen väsinud….

Jah, ma olen kah väsinud. Nii palju asju on kogu aeg teha ja ma lihtsalt ei taha ja ei jõua enam. Samas vaatan ma, et leidub inimesi, kes käivad samamoodi ülikooli kõrvalt tööl ja lisaks sellle tegelevad veel igasuguste organisatsioonide ja muude värkidega. Nemad jõuavad. Kas mina olen siis selle võrra halvem? Ma ei tea, aga ma tean seda, et ma lihtsalt ei viitsiks olla kogu aeg aktivist. Ma võin ju joosta igale poole ja üritada kõigega korraga tegeleda, aga kas ma saan samasuguse tunde nendest asjadest, samasuguse rahulolu? Ma ei usu. Tahaks praegu kõik kohustused nurka visata, võtta oma kitarri, põrutada Tallinnasse maakohta ja lihtsalt olla…………………………
Kurat, ja siis on mul veel laupäeval sünnipäev kah. Esimest korda elus ma ei oota oma sünnipäeva. Muidugi on tore õnnitlusi saada, kuid see igale ühele eraldi välja tegemine ja iga ühega eraldi sünnipäeva pidamine – arghhhhhhhhh. Kui nii võtta siis mu sünnipäev algab juba neljapäevast ja kestab pühapäevani välja.
Mis siis veel? No muidugi minu halenaljakad juhtumised ikka jätkuvad, alustades sellest, kuidas ma teatris käsisin ja kinga istme vahele jätsin, lõpetades sellega, et ma valel ajal seminari läksin. Tore, kui elu nii seiklusterikas on.
Poliitikast polegi nagu viimasel ajal üldse kirjutanud. Põhiteema on ju ikka pronkssõdur olnud. Ma ei tea, eks ta üles puhutud teema ole, kuid mind ajab kohutavalt närvi üks asi: nimelt see, kui inimene ei suuda seisukohta võtta. Ära kaalutle, vaid võta seisukoht. Mina arvan, et koristagu ometi see kuju sealt minema, kuigi jah, tuleb tunnistada, et probleeme toob see küll hulganisti kaasa.
Viimasel ajal tänu selle, et meedias on kajastatud erinevaid loomade (eriti kasside) piinamise jutumeid, olen hakanud tugevalt kaalutlema loomakaitse organisatsiooniga ühinemist. Ma tõesti ei saa nendest inimestest aru. Tõesti, kui on keegi, kes on kunagi loomi piinanud ja loeb seda teksti siin, siis väike soovitus sulle: lase ennast maha! Karm, aga õiglane. Mind ärritab see teema tugevalt. Kuidas sa saad teha midagi sellest abitule olendile? Kuidas? See tõesti ei mahu mulle pähe. Tundub, et neid ebanormaalseid hälvikuid ikka leidub Eestis küllalt palju. Haige, tõsiselt haige. Samas tundub mulle, et meie õigussüsteem on ikka täielikult nõme. See sama mees, kes lõikas mõõgaga kassil jalad maha ja lasi oma koeral vaest kassi puruks rebida, talle oli maksimum karituseks ligi 20 000 (ei mäleta päris täpset arvu, aga midagi sinna kanti oli vist) trahvi. Nagu mida? Ainult rahatrahv? Ma paneks sellise vähemalt 10 aastaks vangi.
Pikamalt ei viitsigi kirjutada. Tegelikult on veel igasguguseid teemasid, millel tahtsin pikemalt peatuda, kuid noh, jah, jah……

Lisa kommentaar

