Uskumatult haige!

Posted: 27. apr. 2007 in Uncategorized

Tundub nüüdseks juba üsna kulunud väljendina, kuid ei saa seda jätta ütlemata: USKUMATU,MIS TOIMUB!!! Ma ei hakka ütlema, et kõik on idioodid või lollakad, seda saavad enamasti kõik juba aru. See, mis eile Tallinnas toimus oli solvang eestlastele ja Eestile. Jah, see on nüüd koht, kus võite mind nimetada natsiks, fašistiks, marurahvuslaseks, idioodiks, milleks iganes, kuid ma jään oma arvamuse juurde. See oli solvang eestlastele. Üks mees ütles ju otse-eetris välja: ma olen nõukogude liidu kodanik. Ega ikka ei ole küll, sest esiteks seda maad enam ei eksitsteeri ja teiseks sa elad Eesti riigis, mitte kuskil kuradi Venemaal. Ja nii õudne on vaadata kuidas põletatakse meie oma maal meie lippu. See lipp esindab meie maad, riiki, keelt ja eelkõige meid ennast. Ja me peame taluma, kuidas seda meie nähes hävitatakse. EI! MINA EI TALU SEDA JA MIND AJAB SEE VIHALE! Kuid ärge saage valesti aru, ma ei kutsu kedagi üles vägivallale. Ei, vägivald pole lahendus. Ja selline ülevindi keeratud protestimine ka mitte.
Ma ei suuda ikkagi neid venelasi mõista. Tegelikult mõnes mõttes suudan: kui oli nõukogude aeg, siis käisid eestlased Kuperjanovi haual. Miks? Et avaldada protesti vene võimu vastu ja näidata oma eestimeelsust. Miks teevad venelased praegu selliseid asju? Selleks, et näidata oma nõukogude meelsust. Vahe on aga selles, et eestlased ei läinud vägivalla ja rüüstamseni, käituti ikkagi tsiviliseeritud inimeste kombel. Venelased tulevad aga vägivallaga.Kusjuures tegemist on Eesti riigiga, venelastel pole siin mingit sõnaõigust. Siinkohal mõtlen ma inimesi, kellel pole kodakondsust. Neil tõesti pole sõnaõigust, sest nad pole Eesti riigi kodanikud. Ja siinkohal, ei saa tõmmata parallelle USA-ga, kus kõik, kes kodakondsuse omandavad on ameeriklased. Eestis ei ole see nii ning ei hakka ka olema. Venelased ei saa ja ei tahagi ennast kunagi nimetada eestlasteks.
Minu meelest politsei tegevus on olnud suhteliselt hea ja efektiivne. Kuju ära viimine oli väga hästi ajastatud ning erilisi etteheiteid selle koha pealt nagu ei ole.
Poliitikutest. Jätke Ansip ometi rahule. Ega tõesti ainult tema isiklikult kogu selle jama eest ei vastuta. Ja minna nii kaugele, et kuulutada välja tema surmaotsus. Väga haiged inimesed! Kui nüüd on inimesi, kes Savisaart toetavad, siis sellest kohast võite üle lasta. Savisaar on kõige haigem inimene poliitikutest üldse. Ta läheb vene televisiooni esinema ja lömitab ning vabandab nende ees. NAGU MIDA? Siinkohal, fuck you savikas. Täiesti nõme!!!!!!!!! Ja siis veel ei suuda ma vaadata Kanal 2-e Jürgen Fogelit, kes ei suuda uudiste edastamisel olla objektiivne. Eile kõndis märatsevate venelaste keskel ja küsis kas sellist Eestit me tahtsimegi? Jah, seda me tahtsimegi, sest see on meie oma riik, see on meie, eestlaste ,vaba riik. Kui aga reporter ei suuda esitada uudiseid objektiivselt, siis ärgu ronigu ekraanile.
Mis aga kõige hämmastavam eilsete sündmuste juures oli: protestisid mingid 10-15. aastasest lapsed, kes ei tea asjadest mitte midagi. Oskavad ainult karjuda ja lõhkuda, varastada.

Endalgi on selline ärev tunne. Jah, kõik need inimesed eile olid idioodid, kuid paratamatult tekkis mul jällegi küsimus: mida mina teeksin Eesti eest ? Võib-olla kui ma elaksin Tallinnas, läheksin Hirvepargi miitingule. Kuid praegu on tegelikult vara veel sellistel teemadel spekuleerimiseks. Otseselt mingit sõda veel pole. Kuid kes teab, kes teab. Ausalt öeldes ei tahaks küll mingit sõda. Aga samas, ei tohi ennast lasta ka maha suruda. Ma ei tea, ma ei tea….. Tekib see tunnete ja ratsionaalse mõistuse konflikt. Ühelt poolt tekib viha ja tahtmine minna. Kuid teiselt poolt on külm, kaalutlev mõistus, mis ütleb, et see pole õige. Seekord on targem siiski, kui mõistus jääb peale.

Eks me näe, mis siis ka täna õhtul toimub.

Lisa kommentaar

