Nothing Else Matters

Posted: 17. mai 2007 in Uncategorized

Nii tore, kui leidub inimesi, kes suudavad sind alati naeratama panna ja sinu päeva päikselisemaks muuta! 🙂

Ma olen ikka ülisuur hilineja. Vähe sellest, et ma alati kõikvõimalikesse kohtadesse hilinen, nüüd hilinen ka siis “virtuaalselt”. Mingil päeval algas sügissemestri ainetele registreerimine, no ja muidugi mina ei istunud arvuti juures ega oodanud, millal registreerima hakata saab. Ja loomulikult keeled on juba enamuses läinud. Tore! Aga noh savi siis, küll jõuab kunagi hiljem ka, ei pea ju kohe sügissemestril keeltega tegelema. Tegelikult mulle üldse ei meeldi asju nii palju ette planeerida. Spontaanselt tehtud asjad on alati paremini välja kukkunud.

Aaaah, tahaks, et eksamid juba läbi oleksid ja töölt ka vabaks saaks. Juba ootan Ozzyt ja seejärel 2 nädalat Soomes Tuskal ja peale seda siis loodetavasti veel kuhugi. Ja siis on tõesti nothing else matters!!!! 🙂
Aga noh, aitab nüüd unistamisest, tuleb tõsisemate asjadega tegeleda!

Lisa kommentaar

