I’m Not Going Away

Posted: 5. juuni 2007 in Uncategorized

Uuh, Ozzyil siis käidud ja mina olen rahul! :)))
Tegelikult olidki kaks viimast päeva nagu ülilahedad. Tallinnasse jõudsime juba eile hommikul ja nalja sai ikka viimase tunnini. Nii tore kui pärast kohvi joomist on energiat nii palju, et saksa/soome turistid sind bussist pildistama hakkavad – tunne ennast või kuulsusena! Tore on ka see, et Tallinnas leidub “lõbusaid” prükkareid, kes vene keeles paluvad oma “suure varandusega” kotte valvata sellel ajal kui tema poes käib.
Aga siis kontserdist. Häirisid kaks asja: Saku Suurhall ja heli. Saku Suurhall oli kuidagi, jah, ma ei tea, kitsas ja kokku surutud ja õhku ei olnud. Heli oli ülimalt halb. Aga Ozzy – ikka väga võimas ning võib tõesti öelda, nii nagu ka Postimehes kirjutati, et kibedalt kahetsevad need, kes leidsid, et Ozzy on liiga vana mees ning teda pole mõtet kuuluta. On küll mõtet ja tema viimane plaat “Black Rain” on väga-väga hea ning lava peal oli ta ka väga hea.
Mis oli minu meelest väga imelik oli see, et palju oli kontserdil selliseid inimesi, kes sinna ainult poosetama olid tulnud, stiilis – kõik lähevad ju sinna, mina pean ka minema. Nagu haige. Mis sa ronid sinna, kui sa tegelikult ei kuula sellist muusikat. Eriti nõme on nagu lava ees – seisab nagu puutükk sirgelt ja kaasa üldse ei ela. Milleks sa sinna siis lähed?
Ma ei tea veel, kas Ozzy-il oli sama setlist mis Moskvas, kuid tundus, et üsna palju laule läks küll kokku, mis tähendab, et ilmselt ikka oli. Kahju oli jah ainult sellest, et rohkem laule uue plaadi pealt polnud- nt. mina oleks tahtnud kuulda laule nagu “Trap Door” ja “God Bless The Almighty Dollar”. Aga noh, need on detailid. Üldiselt võiks ikka väga rahule jääda. Minu jaoks oli terve see eilne ja tänane päev väga-väga positiivsed ja ma ei kahetse hetkegi, et ma Ozzy-le läksin.
Mida ma aga väga-väga kahetsen on see, et ma oma Inglismaalt “Metal Militia” poest ostetud sõrmuse Rocc-al- Mare keskusesse kaotasin. Mitte selle poolest kahju, et ta oleks palju maksnud, vaid tal oli tohutu sentimentaalne tähendus. Ja nüüd on see läinud. Kuidas ma ta suutsin ära kaotada? Millal see juhtus? Ei tea, aga kadunud ta igatahes on. Aga võib-olla ongi aeg uus algus teha ja uus lehekülg pöörata. Sest elu läheb edasi ja nagu Ozzy uus laul ütleb:
I’ve got nothing to hide
I’m not guilty inside
I won’t give up
After all I’m still crazy
I’m not going away, I’m not going
Try so hard to break me but all your diamonds turn to sand
I’m not going away, I’m not going
Say goodbye forever, I’ll wait for you in no man’s land
Lisa kommentaar

