……………Sügis………….

Posted: 14. sept. 2007 in Uncategorized

Mulle ei meeldi sügis. See on minu meelest aastaaegadest kõige vastikum – sajab vihma, sobune, külm, lehti on igal pool maas. Minu jaoks tähistab sügis alati justkui millegi lõppu – suve lõpp, puhkuse lõpp….Kõik justkui sureb, tuleb talveuni. Talv pole ka just mu lemmikuid, kuid siis on lumi ja see mulle meeldib. Kõige rohkem meeldib mulle aga kevad – see on kõige uue ja hea algus, päike tuleb välja, linnud hakkavad laulma, puudele tulevad lehed, lilled tärkavad taas……
Aga nüüd on jälle sügis ning selle aasta sügis tuleb kohe eriti raskelt. Võib-olla ka seetõttu,et suvel juhtus lihtsalt liiga palju häid asju. Ja ma ei suuda kuidagi ennast “käima tõmmata”. Kõigil on selline uudsuse tunne, tahavad tööd teha ja õppida. Aga mina ei taha. Tähendab, loengud on kõik huvitavad ja meeldivad mulle, aga ma ei taha. Tööl on ka kõik korras(v.a. vahejuhtum selle mehega), aga ma ikka ei taha. Sügis on juba kord selline aastaaeg, kus ma tahaks kõik kohustused selja taha jätta ja lihtsalt ära minna, kuskile kaugele……..
Sellega seoses leidsin netist ühe hea luuletuse:

Et kes olen?!
Vahel olen kui valge kajakas
Kes lendab tormise mere kohal kaugel silmapiiril
Ja otsib kohta kuhu peatuma jääda
Et puhata ja tunda end jälle värskena
Kajakas,kes leiab vahest mõne üksiku kala –
Elada on ju vaja…
Vahel olen kui päike
Särav ja soe
Hingelt suur ja samas olemuselt nii väike
Täis meeletut hellust ja valgust
Tahaks,et kõigil siin ilmas oleks hea
Ja ei vaata kunagi kurbust enda sees…
Vahel olen kui kuu
Veidi külm ja kauge
Kuu mille ümber särab küll palju tähti
Kuid mina tahaks kumada vaid sellele ühele…
Vahel olen kui tuuleiil
Mis õrnalt kohiseb su kõrvus
Sasib su juukseid
Vallatleb puudelatvades ja laulab unelaulu väikestele lindudele
Tuul mis uitab üksi aasal
Tuul mis tahaks sinugi kaasa haarata ja hoida…
Vahel olen kui pehme rannaliiv su jalgade all
Veidike kuum ja veidike torkiv
Aga meeldivalt mõnus et teda igatseda kui ta su talla alt kaob
Rannaliiv mis joonistav vagusi
Ehitab torne
Ja pudeneb su käest kui peod avad…
Vot olengi selline…
Unistav
Mõtlik
Veidike omapärane
Vahel väga kurb
Vahel piiritult õnnelik
Vahel üksik kuigi mu ümer on palju inimesi
Vahel liigagi sõbralik – terve maailma sõber
Olen jah selline
Olen rahul et olen
Ja tahangi olla
Pisut keeruline suvetüdruk...

Lisa kommentaar

