Muutused

Posted: 25. sept. 2007 in Uncategorized

Viimasel ajal on minu elus päris palju asju muutunud ja see “nõme” september polegi enam nii nõme. Muutused on aga selle kuu märksõnaks. Üheks suuremaks muutuseks on see, et otsustasin töölt lahkuda. Sellel on nüüd oma kindel põhjus, mida ma aga siinkohal ei nimetaks(ebausk: äkki siis ei saagi see teine asi teoks). Minu töökoht andis selles mõttes ikka väga palju juurde, et on olemas eelnev töökogemus ning see kuidagi distsiplineeris mind ning sundis rohkem tegutsema ja andis oskuse oma aega planeerida. Tilk tõrva peab ikka meepotis olema: kuna tegemist oli teenindava kohaga, siis leidus ikka igasuguseid inimesi, kaasa arvatud neid, kes sulle ikka tõsiselt hirmu nahka ajasid ja sind lausa piirama hakkasid. Samas oli ka palju väga meeldivaid inimesi, keda ma arvatasti polekski kunagi kohanud, kui ei oleks seal töötanud. Kokkuvõttes võib öelda,et tegemist oli hea kohaga, kuid see polnud minu jaoks. Nii et umbes 2 kuud veel ja siis saabub suurem vabadus.

Teiseks muutuseks on aga see, et ma ei pea enam oma õpingute eest maksma. Eelmisel aastal olin ma endas ülimalt pettunud, sest ei saanud korraga ülikoolis tasuta koha peale õppima. Nüüd sain aga kinnituse, et sellest õppeaastast alates olen ma tasuta koha peal. Kõige naljakam kogu selle asja juures on, et kui saabus selgus,et ma lahkun töölt, siis tuli teade, et olen tasuta kohal. Kummaline.

Ja siis on muutused seoses inimestega, kes mulle väga palju tähendavad. Mõnedes olen ma viimase aja käitumise põhjal pettunud ja leidnud, et nad on muutunud. Samas leian, et olen ise ka muutnud. Ma pole enam see sinisilmne-alati kõiges/kõigis head nägev-abivalmis inimene. Aeg ei seisa paigal ja nii ka mina mitte. Mäletan näiteks seda, et kunagi 10.klassis pidime tegema kõik mingi raamatu põhjal ettekande. Minu raamatuks oli Shakespeare’i “Romeo ja Julia”. Tegin ettekande ära ja kõik kiitsid seda väga-alustades kirjanduseõpetajast lõpetades teiste klassikaaslastega. Ja ma ei tea, võib-olla mulle tundus, kuid pärast seda jäigi selline tunne, et mind peetaksegi naiivseks unistajast igavesse armastusse uskujaks. Aga ei ole nii. Seda inimest pole, see inimene on vahepeale täiskasvanuks saanud. Mul on võrreldes tolle ajaga hoopis teised vaated, hoopis teine elu, teine stiil ja teised inimesed. Miks ma sellest kirjutama hakkasin? Vist ikka seetõttu, et iga kord mõnd vana koolikaaslast nähes tundub mulle, et nad ikka eeldavad, et on vana hea Kadri. Aga ei ole.

Ja kui juba muutustest jutt on, siis muutus on toimunud ka bändis nimega Nightwish, kes juhuslikult esinesid laupäeval Rock Cafes, kus ka juhuslikult mina viibisin. Tegemist on siis Soome sümfoonilise/meloodilise/gooti metaliga. 2005.a. vallandasid nad oma senise laulja Tarja Turuneni mõjuvatel põhjustel – hoolimatus bändi ja fännide suhtes, liigne rahahimu, diivatsemine. Tegelikult mina olen alati fännanud Tuomas Holopaineni(klahvpilli mängija ja kõikide lugude autor) muusikat, kuid mind on alati häirinud Tarja ooperlik karjuv hääl. Mõnele see just meeldis, kuid mulle mitte. Peale selle, Tarja laulis tihti peale live’ides mööda ja ta tõesti diivatses. Viimase dvd peal vahetab ta iga laulu vahel riideid ning teeb kahtlaseid liigutusi.Samuti jäi tema tugeva häälega Tuomase muusika rohkem varju. Igatahes on neil nüüd uus laulja – Anette, kes on lihtne, siiras, ei diivatse, on küll nõrgema häälega, kuid see eest on bändist tunda positiivsust ning omavahel head läbisaamist. Ja uus Nightwish on palju jõulisem, Tuomase muusika veelgi parem ning mina veelgi suurem fänn.

Muutused on head ja neid on ikka vaja, et jõuda mingile uuele tasemele, et toimuks areng. Niisama ühe koha peal seismine ei vii ka kuskile ja seeõttu olen mina viimasel ajal toimunud muutuste üle ikka väga õnnelik. On olnud ka natuke kurvemaid muutusi, kuid ka need on vajalikud, sest muidu ei oleks ma see inimene, kes ma olen praegu.

Lisa kommentaar

