A passionate hour’s never a wasted one!

Posted: 4. okt. 2007 in Uncategorized
Naljakas, see blog pole üldse selline, kuidas ja mis mõttega alguses kirjutama hakkasin. Alguses mõtlesin, et kirjutan ikka päevakajalistest sündmustest ja erinevatest poliitilistest probleemidest. AGA selle asemel kirjutan hoopis oma elust ja juhtumistest. Jah, ma tean, olen enesekeskne, aga samas kes meist poleks. Imelikul kombel olen ma jõudnud sellisesse faasi, kus ma ei viitsigi/tahagi kirjutada mingitest päevakajalistest sündmustest, sest alati on tegemist mingite halbade asjadega. Kunagi oli Terminaatoril üks laul, kus osa sõnadest oli: “Häid uudiseid pole olemas….” Tegelikult ju ongi enamus uudistest halvad ja ma ei taha ka kogu aeg mingitel negatiivsetel teemadel kirjutada ning viriseda. Ehk siis lähen kaasa üldise vooluga ja kirjutan iseendast.
Kuigi on alles 2007.a. sügis mõlgutan siin vaikselt plaane juba suveks. Ja olen ka dilemma ees: kas minna Tuskale või Wackenile? Vot selles on küsimus. Selles suhtes, et Tuska Open Air on väga lahe, kindlasti on seal jälle huvitavaid esinejaid ning korralduse poolega ei saa kah üldse viriseda. Aga samas oleks ju lahe ka Wackenil ära käia, mis on Euroopa suurim metal-festival üldse. Mhmmmm, raske teema. Aga samas kaldun vist ikka Tuska poole. Just seetõttu, et esiteks on Soome lähemal kui Saksamaa – saab kergemini ja olgem ausad odavamalt kohale, teiseks – ei pea otsima, kus see kõik asub ja kuidas sinna saab jne, sest Kaisaniemi park on keset Helsingi linna. Kolmandaks, mind kohe tõmbab sinna tagasi, nagu magnetiga. Ei tea, kas on asi selles kohas või inimestes. Samas praegu on vara ka otsustada, sest mingit nimekirja esinejatest veel ju pole. On ainult teada, et Children of Bodom on Wackenile kinnitatud ning võib eeldada, et Nightwish esineb kas ühel neist või isegi mõlemal. Ja tegelikult võiks olla Hard Rock Lager mitte jälle Tuskaga ühel ajal. See aasta jäigi laagris käimata, sest Tuska oli samal ajal.
Mis siis veel? Ah jah, ootan juba kannatamatult kuni ma lõpuks töölt vabaks saan. See on see, kui tead, et sa lähed nii või teisiti, aga ikka pead veel käima. Tahaks juba ära olla sealt, tahaks oma vabadust.
Ülikooliga on nagu ta on. Loengud on huvitavad ja meeldivad väga, aga tunnistan ausalt, tihti peale, kas ei ole aega või siis tahtmist kohale minna. Kääriku sügiskooli tahtsin minna, aga noh, teatavatel isiklikel põhjustel ma sinna ikka ei jõudnud. Nagu kuulen ja näen oli kõigil väga tore, mis on omakorda tore. Aga arvestades seda, et ma kahele eelnevale kursapeole ka ei jõudnud, siis hakkan varsti end tulnukana tundma. Tore, nii tore!
Ja tahtsin veel mainida, et Metal Hammer on ikka väga hea ajakiri. Eelmises, septembri numbris, oli pikemalt juttu Dimmu Borgirist, Obituary’st, Arch Enemy’st, Nikki Sixx’ist, Atreyu’st ja veel paljudest teisest. Ajakirjaga käis kaasa ka tasuta cd, kus peal olid sellised artistid nagu Lamb Of God, Machine Head, Dimmu Borgir, Turisas ning Priestess. Uus number on juba ilmunud ning see tundub ka päris huvitav olevat. Kahjuks pole ma seda aga kuskul meil müügil näinud. Kas nüüd pole veel jõudnud või olen ma lihtsalt pime? Anyways, selle uue numbri ostan ma kindlat. Ja loomulikult ootan ka juba uut Nailboardi numbrit, kus võiks olla pisike intervjuu ka Nightwish’iga. Thumbs up for that!
Ja siis veel lisan siia video. See lugu on kirjutatud Tuomase poolt ja Marco laulab, aga tegelikult pole Nightwishi laul, vaid soudtracki lugu ühele Soome filmile(Lieksa oli vist selle nimi). Miks ma selle siia panen? Sest see on lihtsalt ilus laul, eriti sõnad(Kiss while your lips are still red ehk tee kõike seni, kuni sul selleks veel aega on). Ja noh, tegelikult pole ma seda laulu juba nädal aega oma peast välja saanud.
Lisa kommentaar

