Soome rokib täiega!

Posted: 28. okt. 2007 in Uncategorized

Selgus, et mul avaneb võimalus jälle kord Soome minna. Ainult paariks päevaks Helsingisse, aga asi seegi. Ja ma olen niiiii õnnelik!!!!!
Ma lihtsalt armastan Soomet. Seal on kõik nii 🙂 et ma ei oska seda kuidagi muud moodi sõnadesse panna. Nii tore, nii tore!!!!!!
Ainuke asi on see, et me läheme laevaga. Ja hilissügisel on nagu eriti “tore” laevaga sõita. Loodan, et siis mingit tormi sellel ajal ei ole.
Aga isegi fakt, et ma pean jälle laevga sõitma ei vähenda minu rõõmu. Lõpuks ometi saan osta ära sealt need asjad, mis eelmine kord ostmata jäid ning käia ära kohtades, mis eelmine kord veel külastamata jäid.
Igal inimesel oma oma nn. lemmikmaa, kuhu ta alati minna tahab. Mul on neid “lemmikuid” ikka üsna mitmeid olnud. Vahepeal oli Itaalia-hullus, sest mulle meeldis päike ja soojus. Aga siis ma olin natuke teistmoodi inimene kah. Päris esimene maa, mida ma oma “lemmikuks” nimetasin oli Monaco, sest see oli esimene välisriik, kuhu mina sattusin. Jah, Monaco oli nii glamuurne, särav ja meeldivalt soe nii kliima kui inimeste poolest ning see on püsivalt minu lemmikuks jäänud. Olen ikka mõelnud, et ükskord lähen sinna veel tagasi. Aga teised lemmikud on tulnud ning läinud, vastavalt sellele, mis riiki parajasti külastanud olen.
Aga Soome on tulnud ning jäänud. Mulle meeldib seal just see, et Soome ja soomlased on nii Eesti ning eestlaste moodi, kuid omtigi pole me päris ühesugused. Mulle meeldib see põhjamaine külmus ja kargus, mis meeled kohe selgeks lööb, mulle meeldivad inimesed, kes on küll väidetavalt väga endassetõmbunud ning külmad, aga kui õigeid sooje sõnu kasutada, siis sulavad kui jää kevadel. Loomulikult meeldib mulle ka see, et Soome on ja jääb hard rocki/heavy metali maaks. Keegi muusik ütles ühes intervjuus hästi: ” Ega meil siin Soomes ei ole nii, et kui tahad vanemate vastu mässata, siis hakkad kuulama Metallicat ja Iron Maidenit, sest meie vanemad kuulavad täpselt sama asja.”

Igatahes ootan ma juba novembri keskpaika väga-väga. Kasutades praegusel ajal kõikide inimeste meelisväljendit rokib-täiega võikski öelda: SOOME ROKIB TÄIEGA!!!
Lisa kommentaar

