Minu uskumatud seiklused

Posted: 27. nov. 2007 in Uncategorized
Viimasel ajal on saanud mitmed minu postitused alguse järgeneva sõnaga uskumatu. Ja jälle pean ma nii alustama. Uskumatu, et minuga kogu aeg mingisuguseid kummalisi asju juhtub. Alati kui ma hakkan kuskile minema, siis peab kohe midagi juhtuma. Eelmise nädalavahetuse veetsin Soomes, Helsingis. Reede varahommikul kui pidin hakkama kodust lahkuma, minestasin lihtsalt ära. Ma ei tea isegi millest – eelmise nädala väsimusest, eelseisvast reisituhinast….Igatahes väga vastik oli, aga õnneks suutsin end ikka niimoodi kokku võtta ja suutsin end Tallinnasse vedada.
Helsingis oli aga niiiiii tore! Seal oli ikka tõeline jõulumeeleolu juba ja linn oli väga ilusasti kaunistatud. Õnneks vedas ka ilmaga – oli küll külm, aga kuiv ja päikesepaisteline ilm. Ja kõik muu ka õnnestus nii nagu plaanitud oli. Ei kahetse hetkekski, et sinna läksin. Kuigi jah, esmaspäeval oli seminaris ning sellele järgnenud loengus ikka väga lolli tunne küll. Aga hetkekski ei kahetse, sest nagu varem kirjutanud olen: A passionate hour is NEVER a wasted one…
Ma ei tea, Helsingist on saamas justkui teine kodu. Selline armas ja hubane.
Helsingis tundub,et kõik on suurepärane, aga tuled Eestisse tagasi siis algavad jälle igasugused jamad – mingid nõmedad tööd, eksamid, igasugused muud probleemid, millele ma pean lahenduse leidma. AGA ma ei hakka siin kaeblema, sest muljed nädalavahetusest on liiga head.
Tulles tagasi algusesse on kõige hea taustal see juba liialt kummaline, et minuga ikka kohe juhtub asju – Hispaania hotellis lasen korgid välja, enne Helsingisse minekut minestan ära pluss veel kõik nendele juhtumistele eelnenud asjad . Ma olen nagu mingi magnet, mis kohe tõmbab ligi kummalisi juhtumisi ja kohati ka inimesi. Ikka uskumatu!
Lisa kommentaar

