Kummalised mõtted

Posted: 19. dets. 2007 in Uncategorized
Selleks semestriks on siis kõik. Noh, peaaegu, sest üks uurimustöö on veel teha, aga eksameid rohkem pole. Kui ma töölt ära tulin, siis vist kirjutasin, et loodan, et see teine asi saab teoks. Nüüd võib juba öelda, et see saigi teoks. Nimelt, sain endale praktika koha jaanuari kuuks. Ma ainult loodan, et ma ikka hakkama saan ja kõik seal hästi läheb. Väga “tore” oli ka see, et kui mina ka ükskord istusin õhtul näpp nupu peal, et ainetele registreerida, siis jooksis ülikooli server kokku ning ma pidin seda ikkagi järgmine päev tegema. Suhteliselt tüüpiline minu jaoks – kui ma otsustan täiesti korralik olla, siis ei tule sellest ikka midagi välja. Aga noh, rõõmustav on see, et teoreetiliselt peaks mul järgmisesse aastasse ainult 2-3 ainet jääma. Imelik on mõelda, et järgmine aasta nagu ongi viimane ja ma pean hakkama bakalaurusetööd kirjutama. Mis on aga veel imelikum – kui esimese aasta alguses on olin 100% kindel kuhu ma edasi lähen, mida ma edasi teen ning kus ma tulevikus töötama hakkan. Nüüd …Ma kindlasti ei kahetse, et riigiteadusi õppima asusin, sest mulle väga meeldib ja see on huvitav. Aga ma pole päris kindel, mida veel sellest edasi teha, kuhu minna. Eks näe, mis tulevik toob. 

Kummalised mõtted jõulude ajal. Peaksin olema selline merry-christmas-to-all tujus ning olema kogu aeg happy-happy. Ausalt öeldes ei viitsi kogu aeg happy-happy olla ning selleks on ka erinevaid põhjusi. Aga igatahes tahtsin tegelikult seda kirjutada, et minu meelest jõulude mõte ei peakski olema ülirõõmus olek kogu aeg. Pigem lihtsalt lähedaste meeles pidamine ning üheskoos olek. Viimasel ajal olen seda eriti hästi mõistnud, sest lihtsalt pole aega olnud meelde tuletada mitmetele inimestele, kui tähtsad nad minu jaoks on. Seega minu meelest on jõulud suurepärane aeg veeta kvaliteetaega oma lähedastega. See ongi jõulude mõte minu jaoks. Mitte mingid kingitused või jõulukontserdid. Ah jaa, seda et, arvatavasti ma arvutisse ning blogindusse nii pea ei süvene, seega – ilusaid ja rahulikke jõule kõigile!


Lisa kommentaar

