F*ck EMA 2008

Posted: 2. apr. 2008 in Uncategorized
Ma olen nii kuri-kuri-kuri praegu. Ainsa põhjusena, miks Eesti Muusikaauhindade ülekannet üldse vaadatud sai, oli asjaolu, et Loits kandideeris ja esitles oma uut videot. Aga see, mis seal toimus on ikka väga nõme. 
Esiteks, kuidas üldse auhinnale kandideerijaid valitakse ja kes neid valivad. Kandideerijate valimisel on “žürii” nimekirjast läbi käinud nimed nagu Owe Petersell, Andri Maimets ja Sten Teppan. Kõik oma alal suurepärased isikud, kuid nad ei tea ju muusika-alaselt midagi. Kui võtta veel konkreetsemalt, siis vaevalt, et nad üldse midagi Eesti punk/metal maastikust teavad. Ja üldse, miks panna punk ja metal kokku. Punk ja metal ei ole üks ja seesama, neil on vahe. Ja kui nad pandi kokku, miks siis kõik kandidaadid olid metal-artistid? Nominetideks olid Must Missa, Finish Me Off ja Loits, kes (minu teada) esindavad ikka metal-suunda. Punk ei ole Eestis välja surnud. See on veel nõmedam, et paned kaks erinevat asja kokku ja esindatud on ikka üks. 
Teiseks, ei taha kuidagi Finish Me Offi maha teha, aga Loits oleks tunduvalt rohkem seda auhinda väärinud. Seetõttu ka Kivisildnik selle “nalja” tegi. See artikkel seletab nii mõndagi. Ja samas teeb mind veelgi rohkem kurvemaks: kas tõesti siis NII asjad käivadki? Ma ei ole sinisilme kõigeuskuja, aga selliseid asju ka ikka ei tohiks olla. Täiesti häbematud!
Seda kõike arvesse võttes tekkis mul küsimus: miks üldse neid auhindu välja anti? Nominente nagu ei olnudki ja kui olid siis kõik kordusid erinevates kategooriates. Nõme oli ju. Ja kui kõik käib tutvuste kaudu, siis lõpetage see jama üldse ära, korraldage väikses “prominentses” ringis istumine ja võtke omavahel loosi, kes sellel aastal auhinna endale saab. 
Igatahes, vahet ei näe kas Loits sai selle auhinna või mitte, minu ja ma arvan, et nii mõnegi teise silmis oli Loits PARIM. Ja albumikujunduse auhind oleks ka pidanud kuuluma Loitsule. Indigolaste albumikujundus on pehmelt öeldes imelik. Ei ole minu maitse. AGA mis teha, kui  LAMBAKARI hakkab auhindu jagama. 
Lisa kommentaar

