Without you, today’s emotions would be the scurf of yesterday’s

Posted: 16. apr. 2008 in Uncategorized
Nii tore. Minu armas ja kallis Macbooki arvuti leidis nädalavahetusel, et on aeg välja surra. Ja seda loomulikult koos minu andmetega, sest oma “tarkusest” ei olnud teinud kõvakettale backup-i. Siit moraal: tuleb seda siiski aeg-ajalt teha. Mina ka mõtlesin, et küll ma ükskord teen kui aega saan, aga nii see läks ja siis oligi kõik. Ei olnudki enam midagi millele backup-i teha. Tegelikult ma veel ei teagi, kas on andmed lõplikult kadunud või õnnestub midagi päästa. Arvuti parandusest öeldi, et kui arvuti kõvaketas ei kolise/krigise kahtlaselt siis arvatavasti saab päästa. Aga ometi enne kui arvuti välja suri kuulsin mingit kummalist kolinat ja siis oligi kõik. Nii et ega ma midagi ei looda. Kõik tähtsad asjad on kadunud. See on tegelikult see arvutiajastu teema – me kõik sõltume masinatest. Ja mulle ei meeldi üldse mingist tehnikast sõltuda. Mul ei ole autojuhilube ja ma ei tahagi neid teha, sest mina ja auto on surmav kooslus sõna otseses mõttes. Igasugustest tehnilistest asjadest ei jaga ma eriti midagi. Ma pole kungi reaalainete inimene olnud. Seetõttu ei meeldi mulle selline sõltuvus tehnikast, aga ilma arvutita ka ei saa. On ju see ometi kõige suuremaks informatsiooni allikaks ja töövahendiks muutunud. Ühesõnaga: kui tahate andmeid säilitada, siis tehke backup-i.
Ja veel: ma olen tõsiselt lummatud Prantsuse filmist “Amelie”. Täiesti omapärane, aga südant soojendav ning positiivsust sisendav lugu. Tegelikult on postituse pealkiri tsitaat sellest filmist.
Lisa kommentaar

