Kevad on kreisi aeg

Posted: 14. mai 2008 in Uncategorized
Sellist kevadet polegi mul olnud. Täiesti kaootiline, segane, emotsioone skaala ühest otsast teiseni. Aga ma olen vaimselt niiiii väsinud. 
Sain oma arvuti tagasi. Loomulikult oli asi nii nagu ma arvasin: ei olnud midagi säilinud. Kurat küll! Ma natuke ikka lootsin, et midagigi äkki saadakse kätte, aga no ei. Kõik ongi kadunud. Halvasti, väga halvasti.
Positiivne on see, et kool hakkab varsti lõpule jõudma. Mõned esseed, uurimistööd ja siis eksamid. Üks sai juba ära tehtud, aga enamus on veel ees. Ma vihkan kõige rohkem neid uurimustöid. Tegelikult lehekülgede arvu poolest ei ole nad midagi nii suured: enamasti 10-15 lehekülge koos tiitellehe, sisukorra ja kokkuvõttega. Aga selle juures ongi probleem, et kui tahad midagi sisukat kirjutada, siis see ei mahu üldiselt sellesse piiridesse, aga ületada ei taha ju ka etteantud lehekülgi. Samas, need teemad, mis mul on uurimustöödes, ma ei oska nendel midagi tarka kirjutada. Sellist üldist mulli oskan ma hästi ajada, aga tahaks kirjutada midagi sisukat, mille eest saaks ka vastavalt siis hea hulga punkte. Selleks, et midagi väga sisukat kirjutada oleks pidanud ma juba varem alustama, mida ma aga ei teinud ja tegelikult pole ka praegu veel teinud. Ja kuna üks uurimustöö on seotud majandusega, siis ei saa ma jätta kirjutamata kui väga ma vihkan kõike majandusega seonduvat. Esimesel kursusel ma jälestasin majandusteooriat, sest see oli lihtsalt liiga haige. Õnneks ma eksamil läbi ei kukkunud, aga ega kõige paremini kah ei läinud. Ja läbi kukkumisest kirjutades liiguvad mõtted paratamatult sotsiaalse analüüsi peale. Ma ei tea. Esimesed kaks osa (blokki) loengust olid hästi arusaadavad, aga see viimane osa on nagu hiina keel. No tõesti. Ma ei tea, mis siis saab kui ma läbi kukun. Järeleksamit ma põhimõtteliselt teha ei jõua, sest 25.juunist alates olen juba Soomes. Njah, eks siis vaatab. Eksamid saavad õnneks 1,5 nädalaga läbi, mis on aga väga hea. 
Ma tahaks juba Soomes olla. Kui ma mõtlen, mis seal kõik ees ootab, siis paratamatult tekib tunne, et läheks juba nüüd. Festivalile lisandus veel terve hulk esinejaid, lisaks erinevates klubides/baarides esinevad bändid. Kui juhuslikult huvi tekib, siis see link on väga asjakohane.
Aga enne Soome minemist on ju veel venna lõpetamine. Uskumatu, mu vend lõpetab üheksandat klassi. Nii kummaline. Alles see oli, kui mina lõpetasin üheksandat ja läksin gümnaasiumisse. Nüüd läheb juba tema. Ega ise ei saa arugi, et aeg läheb nii kiiresti. Ja sugulastest kirjutades, rõõmustas mind see kevad sünnipäeval Tallinna-sugulane, keda ma ei ole vist umbes 10. aastat näinud ja temaga rääkinud. 

Ja ma tegin “huvitavaid” teste kah:
1) Panen selle lingi  siia
2) Link

Lisa kommentaar

