Still unforgiven…

Posted: 13. okt. 2008 in Uncategorized

Lühike kokkuvõte viimase aja tegevustest ja mõtetest:

  • Bakatöö teema on olemas, aga mitte korralikult formuleeritud.
  • Juhendaja peale olen ka mõelnud, aga pole jõudnud veel temaga korralikult rääkida.
  • Bakatöö kirjutamisega on tänu teatud õppejõule blokk ees. See on väga halb!
  • Põhimõtteliselt võtan sellel semestril ainult 3 ainet ja ikka, IKKA, ei suuda ma iga korra seminariks ennast korralikult ette valmistada.
  • Ma olen igasugusest õppimisest nii väsinud ja tüdinenud, et ei taha enam magistrisse minna. Ma VEEL kaalun seda, aga esialgu mõtlesin, et võtaks aasta vabaks ja läheks näiteks välismaale. Või siis võtaks aasta vabaks ja läheks tööle. Arghh……..ma ei tea……..
  • Prantsuse keel on väga tore ja mulle meeldib seda õppida. Kui ma teen dialoogi või harjutan lugemist, siis tuleb kõik suurepäraselt välja, aga õppejõud suudab alati küsida seda, mida ma ei tea/ei oska ja siis on peale iga prantsuse keele loengut tunne, et ma olen ikka nii loll.
  • Eelmisel nädalal osalesin nn “kõrgklassi” peol, kus oli mitmeid väga tuntud inimesi ja ärimehi. Ja ma tundsin end seal väga veidralt ja jõudsin järeldusele, et mina ei hakka kunagi selliste inimeste hulka kuuluma.
  • Kahtlen selle vahel, kas minna selle aasta Green Christmas’ile või mitte.
  • Metsatöll tuleb Rokiklubisse! Jee!
Lisa kommentaar

