Some favourite videos- emphasis on word video

Posted: 23. okt. 2008 in Uncategorized
Selle video süžee on minu meelest geniaalne. Luua 3 minutiline Psycho uueversioon. Väga lahe. Ja lisaks sellele on video peategelane Zimbl, kes on kahjuks tänaseks juba surnud. Aga selles videos elab ta edasi.
Nightwishil on Anette’iga ka uued videod välja tulnud, aga minu jaoks on jäänud Nemo nende kõige paremaks videoks. Kuigi ma pean Anette’i paremaks kui Tarjat ja praegune NW meeldib mulle rohkem kui Tarja-aegne. Aga see video on lihtsalt selline sünge ja ma ei tea, sellel on oma võlu.
Selle videoga on selline lugu, et alguses mulle see üldse ei meeldinud. Aga mida rohkem ma seda vaatasin, seda rohkem ma avastasin sealt detaile, mis tegid selle huvitavaks. Scorpion Flower on justkui religoon ja Moonspelli laulja Fernando ning külalisena kaasategeva Anneke von Giesbergeni vahel on selline veider dialoog tekitatud. Seetõttu ongi see selline veider, aga omaette huvitav video.
The Kelly Family videot nägin ma esimest korda kui ma olin umbes 13.aastane. Ja mulle meeldis see video, sest tegemist on suhteliselt traaglise süžeeliiniga. Kui ma selle nüüd hiljuti enda jaoks uuesti avastasin, siis teadsin kindalt, et see on üks minu lemmikvideosid läbi aegade. 
Veider on siia kirjutada Madonna, sest ma ei kuula üldse sellist muusikat. AGA kuna tegemist on videode arvustamisega, siis see on Madonna video, mis meeldib mulle. See religioosne aspekt, mis sinna on toodud, lisaks veel lugu, kuidas inimene näeb pealt kuritegu ja ei tea, mida teha. Ma ei tea, aga igatahes see video meeldib mulle.
See on nii kurva sisuga ja traagiline video. Aga samas see ikka meeldib mulle. Mul on alati nii kahju sellest “Unforgivenist” ja seetõttu ei vaata ma seda ka nii tihti. Ma pole eriti mashhoist, kes meelega endale kurbust tekitaks.
See on jälle selline suht traagiline video, aga samas on selles videos midagi lummavat. Ja muidugi teeb selle paremaks Nick Cave’i mõnus madala häälne laulmine.
Kui rääkida video tegemisest heavy metalis, siis Rammsteini vennad on ühes kõige geniaalsemad. No tõesti. Igal nende videol on mingi lugu, sisu olemas. Mulle on kõige rohkem meeldinud aga just Sonne.
See on lihtsalt ilus video ilusast asjast nagu armastus. Rohkem sõnu kirjeldamiseks see video ei vajagi. 
Ilus video, mis põhineb jällegi beauty and the beast lool. Aga ikkagi armas video.
See video on lemmik puhtalt selle tõttu, et terve loo ajal on ekraanil Tomi Joutsen – karismaatiline väga hea häälega laulja, kes lisaks sellele näeb minu arvates ka ülihea välja. 
Jällegi väga sünge ja tume video. Kohati tundub nagu oleks tegemist lühifilmiga. Igatahes teistest eristuv ja hea video. 
Lisa kommentaar

