Avastused

Posted: 20. dets. 2008 in Uncategorized

Viimasel ajal olen enda jaoks teinud uue muusikalise avastuse – Garou. Tegemist pole metal’iga. pigem segu pop-rock’ ist. Garou on Kanada laulja, kes muidu laulis prantsuse keeles ja nüüd valmis tal ka inglise keelne album – “Piece of My Soul”. See on kuidagi teistsugune ja vahelduseks hea. Pealgi, Garoul on üks mõnusamaid hääletäbreid, mida ma tean. Ta suudab laulda väga kärisevalt ja ka kõrgelt kui vaja. Tema hääles on midagi, mis pani mind teda kuulama. Ja ausalt öeldes on mulle alati meeldinud lauljad, kes suudavad väga madalalt ja kärisevalt laulda. Selline Timberlake’i sugune kõrgelt laulmine pole mulle kunagi istunud. Igatahes, panen siia mõned näited Garou’st:

1) “Stand Up” Garou viimaselt albumilt

 2) “Je suis le meme”- näide sellest kuidas ta prantuse keeles laulab

3) “You Can Leave Your Hat On” – Kaks sõna: Tres sexy!

Kui Garou tuleks Eestisse, siis ma vist isegi läheks teda kuulama. Aga see on väike lootus.

Ja siis tegelikult veel üks avastus. See on industrial-metal bända USA-st – Rivethead. Mõned näited siis nende lauludest:

1) “Difference”

2) “Beautiful Disaster” 

3) “Sexy Back” (Cover) 

Lisa kommentaar

