I was in the wrong place at the wrong time

Posted: 3. märts 2009 in Life, Music, University
Paha-paha Kadri. Viimasel ajal olen õppimise asjadega vähe tegelenud ja nüüd on igavene hunnik ülesandeid kogunenud. Kõrvale hoidmine on end kõvasti aga ära tasunud.

Käisin eelmisel nädalal klassikalise muusika kontserdil ja mulle isegi meeldis see. Tavaliselt on väga vähe neid klassikalisi lugusid, mis mulle meeldivad ja ma olin kindel, et see kontsert mulle ei meeldi, aga minema ma ikka pidin. Kõige parem oligi see, et ma avastasin enda jaoks klassikalise muusika. Mitte selles mõttes, et ma seda nüüd iga päev kuulama hakkan, aga vahelduseks täitsa sobiv.

Kreatori jõudis ka oma tuuri “Chaos Over Europe” käigus Eestisse ja ma käisin seda vaatamas. See oli hea. Pärast kahte lugu läks trummaril trumm katki ja kontserdi lõpuks läks kitarristil keel katki. Lood olid väga head ja korraldus korralik. Ainuke asi oli rahvas – seda oli natuke vähe, aga eks see ole pühapäeva asi ja paljudel oli esmaspäevane päev ka vaba, sest teisipäeval oli ju vabariigi aastapäev. Igatahes, jah. Vaatamata sellele, et ma ennast soojalt riidesse panin oli mul ikka kogu aeg külm – ma ei saa aru millal nad Rock Cafe’d nii kõvasti õhutama on hakanud, et seal külmuda võib? Ja siis muidugi veel sellised “soovimatud” tegelased, kes kuidagi ei tahtnud aru saada kui nende lähenemisele EI öeldi. Mul olevat kõige seksikamad Hiina tennised 😉 Lõpuks ta siiski solvus ja väitis, et ma olen pirtsakas tüdruk. Nojah, enne olen pirtsakas kui igaühega kaasa lähen. Lõppkokkuvõttes oli see aga väga hea kontsert.

Eile jõudsin tagasi Helsingist, kus ma nädalavahetuse veetsin. See oli ka omamoodi kogemus. Jälle kord ma külmusin ja lisaks valusale kurgule sain ka väljaväänatud jala. Täna pidin mööda linna lonkama, mis on suht rõve sellise ilma ja lumekogusega. AGA see oli veel rohkem seda väärt. Ma nägin oma silmaga ära Cannibal Corpse’i, Diablo ja jälle kord Children Of Bodom’i. Soomlased on ikka nii lahedad. Kui jäähallis tuled ära lasti, siis hakkas kohe karjumine ja kõik elasid südamest kaasa. Meil rahvas küll nii kiiresti üles ei soojene. Ja nad on ikka nii sõbralikud. Otsisime ühte muusikapoodi ja vaatasime kuhu poole minna. Koheselt jäi seisma üks vanem mees, kes meile abi pakkus ja õigesti edasi juhatas. Nii toredad ikka! Kontsert oli tõesti väga hea – heli oli paigas, COB mängis laule vanematelt plaatidelt ja inimesed mõnusad. Ah jaa lisaks sellele sain veel tinnituse, nii et sisuliselt kui keegi helistab, siis ma hetkel teda hästi läbi telefoni ei kuule. Kuid see oli kõike seda väärt!

*Olen Depeche Mode’i uut laulu “Wrong” vist juba 50 korda kuulanud. See on lihtsalt nii hea!

Lisa kommentaar

