Enemy Within

Posted: 1. apr. 2009 in Life, University
Okei, viiamasel ajal leian end järjest rohkem iseendalt küsimas “What the f*ck?”. Igasugused avastused inimeste kohta ja järjest tihenev ajagraafik ajab mind lihtsalt hulluks.

Õnneks bakatööga lähevad asjad enam-vähem, mis tähendab seda, et mul on vajalikud andmed peaaegu olemas ja ma pean lihtsalt sellesse rohkem süvenema ja seda kirjutama. Aga samas kerkis nüüd esile uus probleem – mingi aine on valikainetest puudu ja kui ma seda kuidagi korda ei saa, noh siis on halvasti. Kuigi ma võtan praegu ainult kolme ainet ei ole mul üldse aega millegagi korralikult tegeleda. Ma tean, et see võib äärmise vingumisena kõlada (ja see ongi nii), aga samas tekib ikka selline väike paanikahetk, et kuidas ma kõige sellega toime tulen. Kui ma elan üle järgmised kaks kuud, siis on kõik hästi.

Samas on mind viimasel ajal hämmastanud mõned inimesed ja üsna vihaseks ajanud teised. Ühe inimese puhul hämmastab mind see kui kergesti tema sai endale selle, milleks teised peavad vaeva nägema ja tööd tegema. Tema sai selle aga tänu tutvustele. Järjekordne tõestus, et maailmas valitseb ebaõiglus. Siis on veel üks teine inimene, kellele ma ei suuda selgeks teha, mis elus tähtis on ja mille järgi peaks tegelikult käituma. Ja siis on veel keegi, kes suudab mind lihtsalt lõpmatuseni segadusse ajada ning kõik lihtsad asjad keeruliseks teha. Mõnikord ma satun mingisse veidrasse situatsiooni seoses nendega ja siis ma tõesti mõtlen, et no mida see nüüd peaks tähendama. Ja siis ma hakkan kõiki asju veel ka üle-analüüsima, mis viib lõpuks veel segasema olukorra tekkimiseni kui alguses oli. Okei, see mõttearendus on nüüd küll väga “deep”….

Vahepeal jõudsin sellisele mõttele, et võiks hakata õpetajaks. Ausalt öeldes olen avastanud endas selle külje, mis naudib inimestele teadmiste edasi andmist. Olin valmis minema end sel alal isegi täidendama, et saada tunnistus, mis lubaks õpetada. Aga siis (üle-analüüsimine algas) ja ma jõudsin järeldusele, et kuigi mulle õpetamine meeldib oleks siiski targem minna vist magistrisse ja pärast seda edasi vaadata. Väga ahvatlev on ikka veel alternatiiv minna kuskile aastaks ära, kuskile kaugele siit kõigest. Aga seda takistab üks asjaolu – siin on palju armsaid ja kalleid inimesi, kellest mitte aastaks lahkuda ei tahaks.

Ja varsti tuleb Music and Lyrics Vol.2 ka – praegu ei ole lihtsalt aega sellega tegeleda

Lisa kommentaar

