Hallelujah……

Posted: 4. juuni 2009 in Life, University

Ma olen lihtsalt nii õnnelik praegu. Ometi said kõik asjad tehtud, kõik on korras ja 18.06 saan kätte oma bakalureuse diplomi. Viimasel ajal on küll öeldud, et ega bakalaureus ei ole veel nii tähtis, aga minu jaoks ikka on küll. See on üks aste jälle edasi ja üks etapp minu elust edasi, sest arvatavasti (esialgse plaani järgi) ma sügisest TÜ enam ei õpi.

Tegelikult kartsin ma kõige rohkem kaitsmist, sest kui ma olen närvis, siis räägin kiiresti ja vehklen kätega, mis ei jäta just kõige “akadeemilisema” inimese muljet. Õnneks läksid asjad üllatavalt hästi – ma ei läinud nii närvi, suutsin seletada vajalikke asju lahti, retsensent ei olnud ka sellise olekuga, et “teen-su-kohe-maatasa” ja üldse valitses selline sõbralik õhkkond. See oli hea. Kõige rohkem jäin ma aga rahule oma juhendajaga, kes oli tõesti professionaalne, asjalik ja oskas juhtida tähelepanu töö nõrkadele kohtadele. Kokkuvõttes on hea, et ma lõpuks selle töö ära sain tehtud ja ma saan sellele viidata kui minevikule.

Praegu on üldse selline pilvedes hõljumise tunne – ei pea enam pingutama, võin teha seda mida ma tahan, ei pea närvitsema. It just seems to good to be true…

Ja kõige kummalisem on see, et esimest korda elus ei ole mul kindlat plaani, mida ma edasi tegema hakkan. On mõtted, mida võiks (peaks) tegema, kuhu minna edasi, aga samas kui keegi konkreetselt küsiks, et mis nüüd edasi, siis jääksin arvatavasti vastuse võlgu. Ja mind ennast see isegi ei häiri – eks tulevik näitab, mis edasi saab. Hetkel tean ma seda kindlalt, et kolme nädala pärast ootab mind eest järjekordne Tuska-festival. Tegelikult tahaks näha ära ka Sepulturat, aga ma veel kaalun seda.

Ja veel üks asi – mitte detailidesse laskudes tahaksin ära mainida, et mulle ei meeldi inimesed, kes ei suuda oma lubadusi täita. Eriti pakkudes ise midagi välja ja siis lihtsalt ära kadudes. Siis tekib lihtsalt tunne, et “what the fuck was that?”.

Lisa kommentaar

