Kuningas on surnud

Posted: 10. juuli 2009 in Music

Ma tean, et see on väga ära leierdatud teema, aga oma eelmises postituses puudutasin korraks Michael Jacksonit. Ma ei kuulanud tema muusikat igapäevaselt, ei olnud tema eriline fänn, aga tundsin tema kui muusiku vastu suurt austust. Ja mul on väga kahju, et selline inimene pidi meie seast nii varakult lahkuma. Panen siia mulle kõige rohkem tema loomingust meeldinud laulud.

1. Earth Song – kui ma seda laulu esimest korda kuulsin/nägin, siis hakkasin esimest korda mõtlema Maa ja selle säilumise/säilitamise peale. Ja mul tekkis hirm – äkki tõesti juhtub lõpuks nii nagu seal videos.

2. Heal The World – see on lihtsalt sellise hea positiivse sõnumiga laul, mis paneb tõesti mõistma, et maailmas on kõik inimesed ühesuguse kaaluga ja me suudame seda siiski ise paremaks muuta.

3. See ei ole nüüd küll MJ versioon, vaid Saksa punk/rock bändi The Bates versioon. Aga ikkagi – Billie Jean

MJ võib lahkunud olla, aga ta elab edasi oma muusikas….

Lisa kommentaar

