A.R.T

Posted: 30. juuli 2009 in Life

kõhutantsija

Viimasel ajal olen olnud “sõltuvuses” erinevatest interneti lehekülgedest, mis pakuvad võimalust mitte lihtsalt on pilti ilusamaks “tuunida”, vaid hoopiski teistsuguseks teha. Näiteks antud pildi sain ma leheküljelt www.faceinhole.com. See võimaldab panna oma näo teiste kehasse. Ja niimoodi võib saada päris huvitavaid tulemusi. Näiteks ei ole ma ise kunagi kandnud kõhutantsija riideid, kuid olen alati tahtnud selle alaga tegeleda. Võib-olla sügisest võtangi selle ette 😉

Siis on veel kohti, mis pakuvad ilusaid taustasid piltidele. Loomulikult kui on tegemist puhkusepiltide või muude taolistega, siis ei ole neid vaja. Aga ikkagi annab see võimaluse oma fotosid huvitavamaks teha. Minu jaoks on see justkui omamoodi kunst.

Mõnikord läheb mul meikimisega kauem aega ja siis öeldakse, et mis sa ikka topid seda kõike oma näole. Aga samas endale mulle meeldib seda teha, sest see on ka omamoodi kunst – kuidas sa mida värvid, hajutad või vajutad – seda erinevama tulemuse sa saad. Mulle meeldib eksperimenteerida erinevate vahendite ja stiilidega. Mõnikord olen  ka väga ekstreemsete tulemustega ringi jalutanud – ja mulle on see ikka meeldinud. See on minu enda tehtud “kunst”. Loomulikult ei ole ma mingi meigikunstnik (make-up artist) selles õiges tähenduses. Minu stiil võib olla ka väga vale, aga samas see on ikka MINU stiil.

Ja sellepärast meeldib mulle ka piltidega eksperimenteerida – erinevad taustad, kohad, kujud jne. See kõik kokku ongi minu jaoks A.R.T 🙂

Lisa kommentaar

