Losing hope is the end of everything…

Posted: 7. aug. 2009 in Music

Ma olen nii õnnelik – ma sain täna kätte need viis Nightwishi originaalplaati. Neli neist olid “limited edtion”, mis tähendab seda, et plaatidel on Tuomase kommentaarid, mõned lisalood JA kõigi liikmete autogrammid (kaasa arvatud Tarja ja Sam Vänska). I’m soooooooooo happy! 🙂

Senini ei olnud mul originaalplaate, aga nüüd on. Mõtlesin, et kui on tegemst ikka lemmikuga, siis peab originaal olema. Aga ma ei osanud arvata, et ma sellega koos nii palju veel lisaks kaaasa saan.

“Century Child” plaadi peal on Tuomase kommentaar, mille üks osa andis mulle palju positiivset mõtlemist juurde. Seal on kirjas: “Losing faith and love is bearable, losing hope is the end of everything”. Jälle kord tõdesin, et Tuomas on tõeline muusikaline geenius, maestro.

Naljakas, kuidas üks väike asi (nagu lemmikartisti plaatide saamine) võib muuta terve päeva toredalt päikseliseks 🙂

Lisa kommentaar

