I love Kandee

Posted: 12. sept. 2009 in Life

Komme armastan ma ka, aga eelkõige mõtlesin ma hetkel Kandee Johnsonit, kes on USA make-up artist ja lihtsalt nii positiivne inimene.

Ükskord YT otsides leidsin ühe tema video ja koheselt olin ma tema tegemistest huvitatud – ta teeb erinevaid videosid sellest kuidas mingit kindlat “look’i” saada ja üldse kõigest mis seondub meikimise, juuste ja iluprotseduuridega. Tema videode juures on kõige toredam see, et ükskõik kui halb on sinu päev olnud – vaatad tema videot, tunnetad seda positiivsust ja loomingulisust ning tunned end kohe paremini. Vähemasti minul on niimoodi.

Hiljuti korraldas ta New York’is oma “Beauty Glaminars”, kuhu ma oleks nii tahtnud minna, aga noh ilmselgetel põhjustel  ei saanud. Viimasel ajal on YT keskkonda tekkinud üldse palju igasuguseid “make up artiste” aga Kandee olemus ja stiil meeldib mulle kõige rohkem. Olen temalt juurde saanud igasuguseid nippe – näiteks vaatasin ta videot, kus ta õpetas kuidas vanadest T-särkidest lõigata sellised pluusid, mis sa tahad. Alguses olin pisut skeptiline, aga siis võtsin käärid kätte ja hakkasin lõikuma – ja ma jäin lõpptulemusega väga rahule. Kapis olid mõned T-särgid, mida ma poleks muidu üldse kandnud, aga nüüd “uueks” lõigatuna kannan neid hea meelega. Mis mulle veel väga meeldib – ta näitab pin-up looke ja soenguid. See on nii lahe.

Ta on ise nii positiivsust kiirgav, aus ja avatud, naljakas ja tore ning armas inimene. Ja seetõttu ma peaaegu iga päev vaatan tema videosid. Ja veel – minu meelest  näeb ta nii hea välja.

Kandee Johnson Kandee Johnson

Kandee Kandee

Ja tema viimane video:

Lisa kommentaar

