I’m a bad, bad girl and I just can’t stop

Posted: 13. okt. 2009 in Life, Music

Ja see pealkiri on üks rida Garou laulust “Stand Up”. Mõtlesin, et see on sobilik just sellele sissekandele.

Nightwishi kontserdist saab kuu aega mööda ja ma pean tunnistama, et see kontsert ja käik Soome muutis mind kui inimest. Imelik, kuidas selline väike seik – kontsert – võib sind muuta. Aga see muutis mind. Võib-olla on see seotud sellega, et aasta 2009 ei ole olnud just kõige parem ja kogu selle näkku visatud saasta järel olen ma ikka püsti roninud ja ikka seisan tugevalt. Ja mulle tundub, et praegu veel tugevamalt kui enne. Ma arvan, et see kontsert oli murdepunktiks, sest mitte kunagi ei ole ma veel ühelgi kontserdile niimoodi kaasa elanud. Ma teadsin absoluutselt kõki laulusõnu peast ja laulsin kaasa, ma karjusin kui teised karjusid, tõeline “headbanging” ja lihtsalt kogu see õhkkond saalis teiste fännide keskel – lainete tegemine, vilistamine, karjumine jne. See oli nii vabastav, et kogu see “koorem” nagu “pesti” minult maha ja ma sain võimaluse uue inimesena alustada. No muidugi lisaks selle tulin tagasi ka veel väikse välimise muutusega. Ja siinkohal aitäh kõigile, kes mulle toredaid ja armsaid komplimente selle kohta on teinud.

Igatahes jah, ma tunnen, et midagi on muutunud ja see muutus on kindlasti hea olnud. Ma ei hakka siin lahkama, miks 2009 on olnud üks kõige vastikumaid aastaid üldse, aga nii see kahjuks on olnud. Ma vist ei ole ühelgi teisel aastal nii palju pisaraid valanud kui sellel. Aga ei hakka kõike seda jälle välja tooma. Tegelikult aitab ka alati Garou laul “Stand Up”:

“Everything you do

and what is done to you

Doesn’t have to change you

It only makes yous stronger and stronger

The more they take away from you


So, come on stand up

Yeah, put your hands up

it ain’t wrong to be strong

And it’s gonna be gone

and they won’t come back to you

No, no, no,no wake up

Try not to break up

If they’re holding you down

Then you rise to the top

‘Cause you’re a bad, bad girl

And you just can’t stop..”

Nii et – watch out, bad girl is coming! 😉

Lisa kommentaar

