B*******

Posted: 22. dets. 2009 in Uncategorized

Nagu näha on olen ma oma blogi pidamisega ajast maha jäänud. Ei tea, viimasel ajal on kuidagi kiireks läinud ja lihtsalt ei ole jõudnud sissekandeid teha. Teisalt, on juhtunud asju, mis puudutavad teatud inimesi ja ainult mind ja ma ei tahaks panna oma hinge kui avatud raamatut internetti üles panna.

Nüüd ootavad ees siis jõulud ja pärast seda aastavahetus. Jõulud peaksid tulema rahulikud ja mõnusad – vähemalt ma loodan seda. Aastavahetusega pole asjad veel nii kindlad – jõuab veel otsustada.

Paljud teevad aasta lõpus kokkuvõtteid. Tavaliselt olen ma ise ka seda teinud. 2009 aasta saan ma kokku võtta ühe sõnaga – halb. Igasuguseid asju, sekeldusi, kohtumisi ja mis siin salata, ka pettumisi on olnud. Mul on lihtsalt hea meel, et ma selle hullumeelse aasta olen suutnud vastu pidada. Ma väga loodan,et 2010 on parem aasta. Öeldakse ju,et igale langusele peaks järgnema tõus.

Järgmisel aastal on kohe veebruaris Rammstein. Ma pole vist kunagi nii suur Rammsteini fänn olnud kui nüüd. Täitsa lõpp. Aga neis on midagi, mis sobib praeguse minaga väga hästi. Siis tahaks jõuda Tuska Open Air’ile. Samas ma ei tea, kas järgmisel aastal on võimalik. Jällegi on mõtted liikunud Wacken’i suunas, aga ma ei tea. Kindlasti tahaks järgmisel aastal Egiptuses ära käia. Ma olen sellest nii kaua mõelnud ja oleks aeg vist see tegelikkuseks teha. Ja mitte mingisugune lesin-päiksese-käes reis. Vaid rohkem avastus, ajaloo ja kultuuri reis. Eks see selgub järgmisel aastal. Igatahes mina tõmban sellega oma aastale joone alla ja jään põnevusega uut aastat ootama. 🙂

Lisa kommentaar

